top of page

Pogoji poslovanja

Splošno

Lastnik in upravitelj spletne trgovine lingo-match.si je ponudnik STORITVE IN SVETOVANJE NA PODROČJU KOMUNIKACIJE, MATEJA GAČNIK S.P.  (v nadaljevanju "ponudnik"), s sedežem na naslovu Južna cesta 100b, 6310 Izola, Slovenija.

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov. Ob prijavi v sistem spletne trgovine, če je oz. ko je uporabniška prijava na voljo, uporabnik pridobi ali ustvari uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa do svojega računa. Če uporabnik opravi nakup kot gost, potem ne pridobi uporabniškega profila. Uporabniško ime in geslo uporabnika se nedvoumno povezujeta z vnesenimi osebnimi in kontaktnimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani, spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine oz. ponudnikom in potrošnikom.

Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob registraciji ali ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za pridobitev vaše povratne informacije o zadovoljstvu ter neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini.

Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-poštnih sporočil ali zahteva izbris podatkov, tako da pošlje zahtevo na e-poštni naslov info@lingo-mach.si.

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Cene in ažurnost podatkov

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh oz. v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca skušal obvestiti o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Odstop od pogodbe je možen v primeru, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitne napake se štejejo bistvene razlike v lastnostih izdelka, vse zmote, ki se po običajih štejejo za odločilne. To vključuje tudi očitne napake v ceni. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobavljivosti artiklov oz. zaradi pomanjkanja zaloge v skladišču ponudnika.

Naročanje

Kupec po oddaji naročila na e-poštni naslov prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Obvestilo vključuje vse ključne informacije, ki opredeljujejo predmet naročila in količine, podatke naročnika in ponudnika. Kupec je sam dolžan ponudnika obvestiti o spremembi ali preklicu naročila, in sicer tako, da kupec pošlje e-pošto info@lingo-match.si. V sporočilu je kupec dolžan navesti številko naročila in vse podrobnosti, ki smiselno opredeljujejo spremembo. V trenutku odpreme naročila ponudnik kupca obvesti, da je naročilo v procesu dostave. V omenjenem elektronskem sporočilu kupca seznani z možnostmi vračila blaga in možnostjo pritožbe.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Izjeme

  1. Vračilo opravljenih vplačil, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani ponudnika) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče oziroma najkasneje v 14. dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

  2. Ponudnik prejeta plačila kupcu povrne na transakcijski račun oz. PayPal, ko je sistem PayPal uporabljen kot plačilno sredstvo.

  3. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne povrnejo. Uporabniku se vrne le dejanski vplačan znesek.

  4. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in kupcu povrne v obliki darilnega bona, vplačan znesek se povrne, kot je opisano v 3. točki izjem.

  5. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik lahko omenjeno odkupnino uporabi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

  6. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Stvarna napaka

Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) stvarno napako opredeljuje kot oz. če:

  • blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

  • blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;

  • blago nima lastnosti in odlik, ki so bile kakorkoli dogovorjene oziroma predpisane;

  • je ponudnik izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko kupec v roku 24 mesecev od prevzema blaga napako na izdelku reklamira pri prodajalcu. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. po 24 mesecih od prevzema prodajalec ne odgovarja več. Kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo kupnine v sorazmerju z napako. Lahko zahteva zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih ponudnik dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa ponudnik ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo zahtevi kupca (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).

Potrošnik mora v obvestilu o napaki le-to natančno opisati in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če je napaka neizpodbitno dokazana, mora ponudnik v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi zahtevku kupca. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku kupcu podati odgovor v pisni obliki.

Če ponudnik zahtevo kupca iz naslova stvarne napake neupravičeno zavrne, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero ponudniku odredi ugoditev zahtevi kupca. Odločbo lahko izda le ko oz. če med kupcem in ponudnikom ni dgovora o obstoju napake oz. če ali ko kupec predloži mnenje sodnega izvedenca. Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper ponudnika, ki ne ugodi zahtevi kupca v predpisanem roku oz. ko ali če ponudnik kupcu ne poda pisnega odgovora.

Načini plačila

  • Po povzetju: plačilo z gotovino ali s plačilno oz. kreditno kartico ob prevzemu naročenih izdelkov na izbranem naslovu.

  • Informativni izračun (predračun) ali preko spletne spletne banke: plačilo po informativnem izračunu, ki ga kupec prejme na e-poštni naslov se izda samodejno ob naročilu kupca. Blago se odpremi po knjiženju sredstev na račun ponudnika.

  • Plačilo preko sistema PayPal

  • S plačilnimi karticami Visa, Mastercard preko plačilnega sistem Paywiser. Sredstva se na računu kupca zajamejo ob oddaji naročila. 

Pritožbe in spori

Ponudnik posluje po črki zakona in v doslednem spoštovanju zakonodaje o varstvu potrošnika. V primeru sporov lahko kupec s ponudnikom kontaktira po elektronski pošti na info@lingo-match.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem.

Ponudnik si v globokem spoštovanju kupca prizadeva po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

  • Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.

Dobavni rok artiklov na zalogi je običajno od 2 do 3 delovne dni, vendar si pridržujemo pravico daljšega dobavnega roka. V primeru, da artikla ni na zalogi, se dobavni rok lahko podaljša na 2 do 4 tedne. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev s ciljem doseči obojestransko zadovoljstvo.

Vse fotografije artiklov so simbolične!

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe. 14-dnevni rok začne teči naslednji dan po datumu prevzema artiklov.

  • Kupec mora odstop od pogodbe sporočiti na e-poštni naslov ponudnika, in sicer: info@lingo-match.si.

  • Kupec je v primeru odstopa od pogodbe dolžan izdelek (ali več njih) vrniti na lastne stroške, nepoškodovane in nespremenjene, na naslov ponudnika: STORITVE IN SVETOVANJE NA PODROČJU KOMUNIKACIJE, MATEJA GAČNIK S.P., Južna cesta 100b, 6310 Izola, Slovenija.

Kupec mora izdelke (ali več njih) vrniti prodajalcu nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen ko gre za poškodbe, okvare in vlogo višje sile, brez objektivne krivde kupca. Kupec lahko opravi ogled artiklov v objektivnem obsegu za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec je neposredno odgovoren za vsakršno zmanjšanje vrednosti prejetega blaga, če in ko je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni objektivno potrebno za ugotovitev delovanja in brezhibnosti blaga.

bottom of page